Thursday, May 28, 2009

[ Ada Aku Kesah...........??? ]

saje nak merapu malam2 jemaat..
aku tau laa seswa utk korang2 yg dah kawen..
aku yg bujang ni pon tau gak nak memanfaatkan malam jemaat nie...
marilah merapu....

"ada aku kesah" - quote asainya daripada cite cak-cak kelolaan azwan sengal tu
ada sekali aku layan cite ni sampai abis.. agak ilang gak la tensen aku..
memang berkesan terapi si azwan utk buatkan aku ilang tumpuan kepada streess
yg aku alami...

but afar from that,somehow its just so "kena" to use that phrase
to seten conversation and situation..
tapi kalu jenis2 touching memang sure tesentap/terasa/emo etc.....
tapi ada ke aku kesah kan semua tu?

tatau bila aku akan stop guna kosa kata ni
heheheh kalu ada yg ske melayan aku on je lah
perception org yg terima jer berlainan
lain orang lain pk, lain transelate

tapi.... ADA AKU KESAH????

1 comment:

Radhi Dahlan said...

yelah orang yang jadi mangsa ko Kutie, aku ler kan! Biler aku cakap/sms jer ko cakap "Ada aku kesah!"

Tapi kan, He...he...
Ada aku kesah!