Sunday, March 13, 2011

Hari ketiga @ 19 feb - Desaru owh....

(Zack) : Azura,
Akan ku pintal buih2 dilautan...
-------------------------------

haaaa tu diaaa.. pantai nyer Desaru..
sampai gak akhirnya aku kat sini. tapi sampai2 jer dah ada bendera "merah" maksudnye takleh mandi @ ciblon. end up aku melayan perasaan sambil snap gambar beberap utk dijadikan kenangan2 untuk dibawa pulang dan dikongsi bersama peminat. eh silap bersama keluarga. tapi aku tengok ramai jer yang mandi, tapi takat dekat2 jer la ngan gigi air tu. tapi ombak memang besar dan angin memang kuat. bukan takat sepoi2 bahasa dah tu. mata aku taleh nak celik sbb angin kuat sangat. heheehheehe. sempat la pknik dan habiskan beberapa ketul nasik dan lauk pauk yang radhi masak. antaranya sambal udang. eh masak sambal udang ni sabtu ker jumaat eh? tiba2 aku lupe. hehehehe.

kami g ngan ecah and hamdi..
sampai sana around 5. then kami stay sampai jam 630pm. before bergerak pulang ke umah. sblm tu sempat g lagi ke "KIP MART" kali ni betui eja. nanti radhi komen. haha. beli sket buah dan ikan kut. then sempat org tu grab seluar. hehe. pastu kami decide nak try makan kat RNR bandar tenggara. so pekena nasik goreng kampung ngan satay.

puas hari ni berjalan. ermm. esok dah nak gerak pulang ke KL. ermm macam sekejap jer rasa walau pun dah bertandang ke johor sejak hari rabu - ahad. erm bape hari tu. hehehehe. cuti gini baru beh.

pasni 2nd trip will be on June 2011 sbb nak attend wedding adik radhi. :-)


see u soon Kulai!!!!!!!!!!!!






.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

Radhi Dahlan said...

all camelian are invited to my lil bro's wedding!